niedziela, 19 września 2021

Dwa lata czekania, dwie minuty owiewania.

 O czym by tu dziś? Może napiszę, iż skończyłam rehabilitację. Teraz mam wrażenie, że te dziesięć dni minęły jak sen. Jednakże czekając na dwuminutowy zabieg PÓŁ godziny, miałam pewność, że tracę czas bezsensownie i bezpowrotnie. Nie można było nawiązać bliższych relacji. Obowiązkowe maseczki zniechęcały do jakichkolwiek pogawędek w poczekalni. Aaaa... muszę wyznać, że w pierwszym dniu słysząc wywoływanie- Pani Ewa El do siódemki- pomyślałam ... - Fajnie mieć tak krótkie imię i nazwisko. Mało pisania. Zaraz potem padło - Barbara O do piątki. Janina Es do jedynki. - Ale jestem tępa - palnęłam się w czoło. - No przecież... RODO!

Na zakończenie musiałam wypełnić ankietę.  Czy stan zdrowia uległ znaczącej poprawie? -To jakiś żart?- pytam. - Nie, serio proszę odpowiedzieć. No to odpowiadam. 


Po pierwsze - kolana skrzypią nadal. ( Trudno stwierdzić, które bardziej. Te porażane 15 min. prądem i owiewane zimnym powietrzem prze DWIE minuty. ? Może ja jestem głupia, ale nie trzeba należeć do Mensy, by wiedzieć, iż dwu minutowy zabieg ledwie zdąży schłodzić skórę i raczej nie dotrze do rzepki czy czegośtam w środku. Jeśli zimno ma być tak dobroczynne, dla moich stawów, to może wytnę sobie dziury w spodniach i będę błyskać gołymi kolanami podczas tegorocznej zimy? Hymmm? Ciekawe co na to ortopeda?

Po drugie- mizianie głowicą po lędźwiach przez osiem min. tzw. ultradźwięki. Tutaj nie mam zdania. Zupełnie. Może i pomogły? Kto ich tam wie?

Po trzecie- mobilizacja kręgosłupa, tak bolesna i trwająca pół godziny, doprowadziła do tego, iż przestałam odczuwać bóle napięciowe. Co się nacierpiałam to moje, ale kto powiedział, że będzie łatwo? Miało być skutecznie i było.  Wobec tego rehabilitację uważam za skuteczną w 25%. 

Dobre i to.

Coś tak podejrzewam, iż w najlepszym przypadku, w takim przybytku pojawię się gdzieś koło 2026 roku. No, chyba że wcześniej wyjadę do wód. 






  

 





6 komentarzy:

  1. Coś mi tu nie pasuje. Skoro jeden z trzech okazał się skuteczny, to dlaczego 25%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z czterech Boja. Prądy Ci umknęły.

      Usuń
    2. No faktycznie, dwa w jednym jest w po pierwsze... Gapa jestem i tyle!

      Usuń
    3. Tak szczerze Boja... też o mało nie zamieściłam czwartego punktu o prądach... serio. Widocznie szybciej piszę, niż myślę.

      Usuń
  2. A w tych wodach, to co się robi?
    Mój brat był w sanatorium w lipcu i zabiegi miał podobne, ale żadnej poprawy nie zauważył...
    Może w takim sanatorium to rok być trzeba?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, rok to by pewnie człowiek padł z wyczerpania, bo przecież dobroczynne zabiegi odbywają się dopiero PO zabiegach ;)

      Usuń

"To czy człowiek jest inteligentny poznaje się po jego odpowie-dziach. To czy jest mądry, po pytaniach."- Naguib Mahfouz

Ostatnio na tapecie

Wszechświat wie lepiej.

tu grzeliście ławę najczęściej

Etykiety

sanatorium problemy wycieczka podróż zabawa budowa kolega morze praca wyjazd auto blog dylematy ksiądz przygoda rehabilitacja tańce wesele wizyta Konstancja argumenty blondynki cud dom fachowcy integracja koleżanka majster mąż narodziny ogród pamięć początek powrót pragnienie propozycja rocznica rodzina siostry sprzątanie syn urzędnik zakupy zaskoczenie zguba święto życzenia Małż Nowy Rok plan przygoda ogień apel awaria wycieczka morze koncert auto awaria holowanie sąsiad auto zakup akademia babcia autobus awaria bal bank bociek bunt cel choroba dach deszcz działanie egoista film folklor goście gra gwara góra głos higiena historia imieniny informacja. irytacja życie rodzinne spokój jazda kazanie kelnerka kierat kieszonka klucze kobieta koledzy koleżanki kolęda komórka kolega podejrzenia kwiaty kłótnia lód marzenia masaż matka metoda miłość mężczyzna nerwy niespodzianka nowe miejsce nowy sprzęt odchudzanie święto zaskoczenie mąż odcinki odwyk uzależnienie słodycze ognisko pieszczoty plaża podarki pogoda operator sms córka poród Anioł pomoc pomyłka porządek sukienka pułapka ratunek postanowienie pozytywne postrzeganie świata pośpiech prezent prośby przebranie przedwiośnie przemyślenia przeprosiny przyjazd pytania radość relacja remont rocznica śnieg zaskoczenie tajemnica proboszcz rozmowy rozterki rubikon rysa sanatorium koleżanki sanatorium masażysta pogoda fajfy flirt schemat siostry rodzina relaks blokada spełnienie spostrzegawczość spowiedź strata synowie szał szczęście szwagierka słońce pole truskawki pielenie opalanie. tatuś teleporada zdrowie lekarz zdumienie cud teściowa śmierć rocznica torebka troska tęsknota wesele goście suknia zabawa wnuczęta wróżba wspomnienia wspomnienia sylwester święta wycieczka morze szaleństwo wyobraźnia zakochani zakupy ekologia wesele zdjęcia zdrowie zima znajomy zęby złość bezradność zdumienie ściana śmieci śniadanie święta święta prezenty zaskoczenie radość święta wypieki foremki wzrok komórka zaskoczenie